Entre els mesos de febrer i març, continuarem les vistes a centres per aprendre uns dels altres sobre els nostres processos d´avanç.
En què ens hem de fixar per saber si un centre avança cap a un aprenentatge significatiu de la competència científica i de la seva avaluació?
Na Neus Sanmartí ens va ajudar a entendre en què consisteix la competència científica i què hem d´observar. Ens va aportar reflexió, idees, exemples i sobretot moltes, moltes ganes de millorar i d´aprendre més. Aquí hi podeu trobar el seu Power point.
I aquí els apunts de la seva conferència, que ens va tenir amb la boca oberta durant 90 minuts. Us la resumim amb els tweets més destacats.
Seguidament, Dani Ruiz-Aguilera ens va aportar un marc amb exemples extrets de la vida de les aules amb una conferència que se´ns va fer curta, intensa, pràctica i estimulant.
En què ens hem de fixar per saber si un centre avança cap a un aprenentatge significatiu de la competència matemàtica i de la seva avaluació?
Escoltant en Dani, els assistents vam viure allò que diu la neurociència. Quan aprens, t´emociones. Vam sortir volant, amb ganes de comentar-ho, d´observar-ho durant les visites als centres, d´aplicar-ho, de saber-ne més.
i aquí els seus apunts.
De moment, la nostra xarxa formada per uns 40 centres de primària i 30 de secundària, està assolint un objectiu essencial: empoderar-nos, fer pinya, aprendre uns dels altres i carregar-nos les piles per avançar. No sabem on arribarem però asfaltam mentre caminam.
De moment, la nostra xarxa formada per uns 40 centres de primària i 30 de secundària, està assolint un objectiu essencial: empoderar-nos, fer pinya, aprendre uns dels altres i carregar-nos les piles per avançar. No sabem on arribarem però asfaltam mentre caminam.
Si voleu veure les fotos de la sessió clicau
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada